go to top icon
Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για αγορές άνω των 29€

Επιστροφές

Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία και το πρωτότυπο ή ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς.

Στείλτε το πακέτο με τα ΕΛΤΑ Courier ή την ACS, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς υποκατάστημα βρείτε το εδώ και αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία ΚΛΕΛΙΑ ΑΕ. Διεύθυνση αποστολής: Μilva Department Store / ΚΛΕΛΙΑ ΑΕ, Μεροπίδος 2, 85300, Κως, Δωδεκάνησα, 2242302895 & 6936688501


Μη Ελαττωματικό Προϊόν

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα μη ελαττωματικό προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

o  Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.

o  Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.


Επιστρέφοντας ένα μη ελαττωματικό προϊόν έχετε δύο επιλογές:


1. Αντικατάσταση του Προϊόντος

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:

o  Έξοδα επιστροφής του παλιού δέματος που παραλάβατε: 3.5€

o  Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: 3,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων ομορφιάς είναι κάτω των 29€ και δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 29€ ή μεγαλύτερη.

o  Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 2.5€

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, συμπληρώνετε την επιλογής σας στη φόρμα επιστροφής που θα λάβετε με email. Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.


2. Επιστροφή Χρημάτων

Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 3€, τα οποία δεν θα τα δώσετε στον ταχυμεταφορέα την ώρα της παράδοσης αλλά θα αφαιρεθούν αυτόματα από το ποσό χρημάτων που θα λάβετε πίσω, από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:

• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.

• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στη φόρμα επιστροφής που θα σας σταλεί με email, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.


Ελαττωματικό ή Λάθος Προϊόν

Υπήρξε πρόβλημα με το δέμα της παραγγελία σας; Μαζί μας δεν χρειάζεται να ανησυχείτε! Μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας και να αιτηθείτε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή της δέματος λόγω δικού μας λάθους είναι φυσικά εντελώς δωρεάν. Απλά ενημερώστε μας εγκαίρως και μπορείτε να αφήσετε όλα τα υπόλοιπα σε μας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε εντός δύο ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.


Επιστρέφοντας ένα ελαττωματικό ή λάθος προϊόν έχετε δύο επιλογές:


1. Αντικατάσταση του Προϊόντος

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος δεν θα επιβαρυνθείτε φυσικά με επιπλέον χρεώσεις. Θα σας αντικαταστήσουμε το προϊόν και θα προσπαθήσουμε να σας το αποστείλουμε εκ νέου το συντομότερο δυνατό, αρκεί να υπάρχει διαθέσιμο στην αποθήκη του πολυκαταστήματός μας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο.


2. Επιστροφή Χρημάτων

Σε αυτή την περίπτωση δεν θα επιβαρυνθείτε φυσικά με επιπλέον χρεώσεις.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:

• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.

• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στη φόρμα επιστροφής που θα σας σταλεί με email, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.



Χρήσιμες Σημειώσεις

• Σε περίπτωση λανθασμένης διαθεσιμότητας του προϊόντος, θα σας ενημερώσουμε και είτε θα σας επιστραφούν τα χρήματα που καταβάλατε εάν το επιθυμείτε, ή μπορείτε να περιμένετε την παραλαβή του ή να το αλλάξετε με κάποιο άλλο.

• Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το milva.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.

• Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.

• Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ Courier, ACS Courier), διαφορετικά επιβαρύνεστε τα έξοδα επιστροφής του δέματος.

• Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.


*Αν σας ενδιαφέρει να επιστρέψετε ένα δέμα και αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παραπάνω διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στα 2242302895 και 6936688501, όπου θα μας δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες και θα σας στείλουμε την μεταφορική για να παραλάβει το προϊόν από εσάς το συντομότερο δυνατό.