go to top icon
Οι τιμές αφορούν μόνο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα!

Lancôme H.P.N. 300-Peptide Anti-Aging Cream 50ml

LANCOME
84,86 €
Code: 647615
Available
Αναγεννά την επιδερμίδα ταχύτερα από την ηλικία της.
+
Περισσότερα από:
product manufacturer thumbnail

Detailed Description
Why it's so good!

Αναγεννά την επιδερμίδα ταχύτερα από την ηλικία της. Ανακαλύψτε τη νέα εποχή αντιγήρανσης υψηλής αποτελεσματικότητας της Lancome, εμπνευσμένη από τις αναγεννητικές επιστήμες στον τομέα της επιδερμίδας. Για πρώτη φορά, η Lancome συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το Υαλουρονικό Οξύ, πάνω από 300 είδη Πεπτιδίων, και τη Νιασιναμίδη σε μία πρωτοποριακή κρέμα. Σε μια πρωτοφανή μελέτη, διαπιστώθηκε ότι η επιδερμίδα γυναικών 40-59 ετών που χρησιμοποιούν την κρέμα αναγεννάται πιο γρήγορα –τόσο γρήγορα όσο και η επιδερμίδα νεότερων γυναικών. Επιβεβαιωμένα αποτελέσματα σε όλες τις κλινικές παραμέτρους και όλους τους τύπους επιδερμίδας, από την 1η κιόλας εβδομάδα*: ΑΝΟΡΘΩΣΗ - 1η Εβδομάδα: Η επιδερμίδα γίνεται πιο σφριγηλή, και οι περιοχές με χαλάρωση αρχίζουν να δείχνουν σημαντική βελτίωση. - 2η Εβδομάδα: Τα αποτελέσματα ενισχύονται, με κλινικώς αποδεδειγμένη βελτίωση της ελαστικότητας και πιο "γεμάτη" επιδερμίδα. - Μετά από 2 μήνες: +27% ανόρθωση, +38% σφριγηλότητα, +35% ελαστικότητα*. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΩΝ ΡΥΤΙΔΩΝ - 1η Εβδομάδα: Οι ρυτίδες στο πρόσωπο και τον λαιμό γίνονται λιγότερο oρατές και αρχίζουν να λειαίνονται. - 2η Εβδομάδα: Η επιδερμίδα μοιάζει να αναδομείται, αποκτώντας +39% πιο λεία υφή. - Μετά από 2 μήνες: +48% πιο λεία υφή, -21% στις ρυτίδες*. ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΦΕ ΚΗΛΙΔΩΝ - 1η Εβδομάδα: Αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα ως προς τη λάμψη, και κλινικώς μετρήσιμη την βελτίωση των δυσχρωμιών. -2η Εβδομάδα: Η ομοιομορφία του τόνου της επιδερμίδας βελτιώνεται αισθητά. - Μετά από 2 μήνες: -22% στις κηλίδες, +22% πιο ομοιόμορφος τόνος*. Το 84% των γυναικών που την δοκίμασαν, συμφώνησαν ότι θα άλλαζαν την κρέμα τους με τη Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream**. * Αποτελέσματα κλινικής μελέτης, 84 γυναίκες διαφόρων εθνικοτήτων και με διαφορετικούς φωτότυπους. ** Αυτοαξιολόγηση καταναλωτών που χρησιμοποιούν κρέμες επιλεκτικής διανομής